برای کسی که می فهمه ؛ هیچ توضیحی لازم نیست ! برای کسی که نمی فهمه ؛ هر توضیحی اضافه است
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۱ ساعت 20:50 توسط بهنام برزگر
|
برای کسی که می فهمه ؛ هیچ توضیحی لازم نیست ! برای کسی که نمی فهمه ؛ هر توضیحی اضافه است
قابل توجه دوستاني كه با ديدن برنامه كارآموزي هنگ ميكردن!!!![]()
![]()
برنامه كارآموزي ها از نظر ظاهري يه خورده تغيير كرده تا اون دسته از دوستان از هنگ بودن خارج بشن!!!يعني الان شده 4تا برنامه!!!![]()
برنامه اتاق عمل و زايشگاه خانمها
مسموم شده و چشم به راه کمپوت ها و پیامک های دوستدارانش میباشد