بالاخره اولین جلسه صندلی داغمون هم شروع شد! برای دفعه اول گفتیم از نماینده کلاس یا همون مدیر وبلاگ شروع کنیم!!

1- خودتو معرفی کن

بهنام:  1،2،3 1،2،3صداااا میاد؟؟؟!!!!خب به نام خدا هستم...(هول کردم شرمنده! )

بهنام برزگر هستم متولد 17 تیر ، فکر کنم 20 -21 سالی سن دارم!!!!!!!!. اهل فردوسم. یه برادر و یه خواهر دارم و خودم بچه آخری هستم

2- تو یه جمله خودتو معرفی کن

بهنام: یه عمر به همه خوبی می کنم، دو روز که اعصابم خورد میشه همه میگن حالا شناختیمت!!!!! و اینکه همه عمر دیرررر رسیدم...

3- نظرت راجع به کلاسمون چیه؟

بهنام:کلاس خودمون؟؟!!!!! کلاس خوبی داریم، فقط کاش ترم 1 و2 هم به همین خوبی میبودیم!!!!!!!!!!!

زنده باد پرستاری88

4- بهترین خاطره تو این 6ترم

بهنام: خاطره خوب که زیاده!!!! ، ولی هیچی حج دانشجویی نمیشه! البته مراسم ازدواج برادرمم خاطره خوبی بود (اونجا چون قدم از برادرم بلندتر بود و ریش داشتم همش منو با داماد اشتباه میگرفتن!!!!)

5- بدتریت سوتی که تا حالا دادی

بهنام:سوتی که زیاد دادم!!!!! مثلا اشتباه اس ام اس زدم!! کلی خوردم زمین !! چند بار توی جوی آب افتادم !! اما خداروشکر همشو خیلی زود طبیعی کردم

6- ناراحت کننده ترین خاطرت

بهنام:میشه نگم؟؟؟؟!!

7- یک گروه کارآموزی برای خودت انتخاب کن(4تا آقا ، 4تا خانم)

بهنام: سوال خیلی سختیه! همه بچه های کلاس خوبن! اما از اونجایی که باید جواب بدم...  اول که خودم!، حمید عزیزم ، مهدی حسن زاده، مهدی عبدی-   خانم رحیمی، زنگویی ، یزدان پرست ، اسماعیل نژاد

8- تا حالا کسی رو دوست داشتی؟ عاشق شدی؟

بهنام: تو رو خدا منو تو این موقعیت ها قرار ندید!! آخه اینم شد سوال!!؟

 من همه دوستامو دوست دارم . عاشق؟؟؟ کی؟؟ من؟؟؟شوخی نکن...

فکر نمیکنم امروزه دیگه چیزی به اسم عشق هم مونده باشه!!!

9- بهترین دوست بهنام کیه؟

بهنام: همه دوستام بهترینن!!! نمیتونم اسم یکیشونو بگم،برا همین بهتره بریم سوال بعدی!!!

10- دلت برای چه کسی تو این لحظه تنگ شده؟

بهنام: برای خواهر جونم که خیلی وقته ندیدمش!!!!!!!!!!!

11- تا حالا به چند نفر پیشنهاد ازدواج دادی؟

بهنام:اینجااااا صندلی داغه یا اتاق بازپرس؟؟!! هزار بار گفتم منو تو این موقعیت ها قرار ندید!!!

تو این شرایط کی به ازدواج فکر می کنه؟! اصلا مارو چه به این حرفا!!داریم از دوران مجردیمون لذت میبریم!!!به شما هم پیشنهاد میدم ازدواج نکنید،هرکی ازدواج کرده بعدا پشیمون شده!!!

12- چه درسی و کدوم استاد رو از همه بیشتر دوست داری؟

بهنام: استادارو همه دوست دارم!!!( می ترسم اگه اینو نگم مشروط بشم!!! ) بهداشت روان رو خیلی دوست دارم - استاد هم مادرشاهیان

13- بهترین فیلمی که تا حالا دیدی چی بوده؟

بهنام:فیلمای خوب زیاد دیدم مثلا: رستگاری در شاوشنگ، سینما پارادیزو ،فارست گامپ، بیمار انگلیسی ، ارباب حلقه ها ، اثر پروانه ای ،ترومن شو،مسیر سبز،big fish و . . . پیشنهاد میکنم شما هم این فیلم هارو نگاه کنید.

14- بزرگترین آرزوت چیه؟

بهنام: اون مهماش که شخصیه !! اما دوست دارم ارشد بگیرم و یک بار دیگه هم که شده برم مکه

15- اولین بار کدوم یکی از بچه هارو دیدی؟

بهنام: اگه منظورتون بچه های کلاسه که حمید بود(جلسه اول زبان عمومی بود با مامایی ها،من از بقیه پسر ها زودتر اومده بودم در کلاس که باز کردم یکهو 50 تا دختر برگشتن نگاه کردن!!!!! منم خیلی طبیعی برگشتم بیرون!! !!! منتظر شدم که بقیه بیان!! اونجا بود که حمید دیدم) ولی اگه بقیه هم حسابه، چندتا از بچه های رشته های دیگه بودن روز ثبت نام که دیدمشون!!

16- اگه میتونستی یه لحظه از زندگیتو نگه داری ، اون کدوم لحظه بود؟

بهنام: چرا اینقدر سوالای سخت میپرسین؟؟؟!!!!!!!آهان یادم امد، اون لحظه ای که تو مسجد الحرام رو به کعبه نشسته بودم و داشت بارون میومد،انشاا... قسمت همه بشه یه بار برن مکه.

17- بارزترین صفتت به نظر خودت چیه؟

بهنام: این همه صفت بارز،بچه خوبیم،ساکتم ،حرف گوش کن هستم!و....!!!! ولی فکر میکنم از همه بیشتر تو دار هستم و دوست ندارم کسی تو مسائل شخصیم دخالت کنه!!!!

18-بهترین سرگرمی بهنام چیه؟

بهنام: من که تو بیرجند دارم میمیرم از بیکاری!!!فعلا که سرگرمیم لپ تاپمه(بازی های کامپیوتری و گاهی هم فیلم نگاه کردن و کار با فتوشاپ و...) پیاده روی هم میرم بعضی وقت ها

19- آخرین جمله که دوست داری بگی چیه؟!

بهنام:آخرین جمله عمرم یا آخرین جمله برای پایان صندلی داغ؟؟؟!! نکنه میخوام بمیرم و به من نمیگید؟؟؟!!!

خب ببخشید اگه خیلی حرف زدم!!! صندلی داغ اول بود، باید یه جورایی راه میفتاد!!! از مجری و شما دوستای خوبم که سوالات فرستادید تشکر میکنم!!ببخشید اگه تو این 6 ترم اذیتتون کردم!!!!!

به امید دیداررررررررررررررررررررررررررررررررر

زنده باد پرستاااااااااااااااااااری 88