درد........
درد دارد
هم بهار باشد
هم ابر باشد
هم باران باشد
هم خیابانه خیس باشد
اما
نه كسى باشد
نه دستی برای فشردن
هم بهار باشد
هم ابر باشد
هم باران باشد
هم خیابانه خیس باشد
اما
نه كسى باشد
نه دستی برای فشردن
+ نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 0:10 توسط مهدیه اسماعیل نژاد
|